• (Android) Crazy Diner: Cooking Game fuskar mer pengar

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Crazy Diner: Cooking Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Crazy Diner: Cooking Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ fuskar mer pengar ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Crazy Diner: Cooking Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Roligt spel. Det enda klagomålet är "Mystisk presentförpackning". Jag har över 100 000 mynt och har precis börjat nyligen. De flesta av dessa presentförpackningar ger mig är mynt, jag behöver inte eller vill ha fler mynt, jag kan inte spendera dem så snabbt som jag får dem. Jag skulle föredra fler av medhjälparna om jag ska titta på fler annonser. Men jag tycker om ädelstenarna för annonser, mycket hjälpsamma.

    Älskar det men för många långa annonser annars är det bra och hjälper mig att fördriva tiden

    Jag måste ständigt antingen uppdatera eller rapportera det för mycket dålig prestanda. Det fungerar i cirka 30 sekunder på en bra dag och slutar sedan att fungera, jag gav det bara 1 stjärna så att jag kunde skriva en recension om spelet, annars hade det varit 0, imponerad av det och ingen svarar på ditt klagomål när du rapporterar det, det laddades ner eftersom recensionerna för detta spel var bra, det är den enda anledningen

    Annonserna slutade i mitten/spelade inte alls efter att du klickade för att få lite extra tid eller hämta belöningar. Överraskande nog gjorde det aldrig det när annonsen kom slumpmässigt efter att du slutfört några nivåer. Intressant

    Klart, raderar spelet. Går väldigt dåligt

    Spelet är inte helt gratis. Du måste köpa diamanter och du kan fortsätta. Jag hatar det. Avinstallerar nu.

    Jag lämnade en recension om hur jag tyckte att det var för många annonser, jag fick ett meddelande om att de svarade mig, nej de tog bara bort det, wow jag vill bara kunna spela utan en annons var 5:e sekund, ge åtminstone en betala för att ta bort annonser

    Älskar spelet! Men jag spelar för speciella prydnadsföremål och mina två favoritkyckling och pasta är blockerade. Jag har den speciella prydnaden men vill fortsätta spela olika nivåer

    Spelet fortsätter att krascha när jag spelar en nivå. Bra spel men det börjar bli frustrerande.

    Det är ett enkelt spel strukturmässigt och å andra sidan måste man för att uppgradera utrustningen och maten, förutom att betala, vänta 30 minuter till 1 timme för att uppgraderingen ska bli klar. Det är inte riktigt vår tid att njuta av ett spel.

    När jag väl kom till bion spelade den upp reklam varje gång jag avslutade en nivå. Men min flickvän laddade ner det och hon har inga annonser och hon är på samma nivå som jag. Så jag är klar med spelet och kommer inte ladda ner det igen.

    Det är väldigt roligt men det är inte vettigt när varje gång jag vinner scenen finns det fortfarande en annons som dyker upp och det finns ingen utgångsknapp förrän senare så vi är tvungna att titta på annonsen. Det är fortfarande vettigt att om jag tappar scenen måste jag titta på annonsen, men varje gång tillägget dyker upp och det inte finns någon utgångsknapp är för mycket, det finns inga andra spel som gör det. De kommer att förlora kunder om de fortsätter att göra detta, vilket minskar nöjet med det här spelet...snälla förbättra detta. För mycket tillägg är omänskligt.

    Stadskartan är trasig. Även efter uppdateringen är den fortfarande trasig. Matlagningsområdet fungerar men platskartan är totalt trasslig.

    Jag hatar aspekten av att uppgradera köksartiklar och priser på mat med nycklar och mynt. Andra restaurangspel gör det bara med mynt. Snälla du kan jobba på det eftersom det är så svårt att få nycklar. Och låt även uppgraderingen göras omedelbart som andra spel istället för att vänta på någon gång

    Efter så långt in i spelet, främst pizzanivån, låter det mig inte servera pizza så jag kan inte klara nivån. Det är väldigt frustrerande eftersom jag för övrigt älskar spelet! Och nu kan jag inte spela längre göra till en glitch eller något i spelet.

    Det är roligt med utmaningar och det är kul

    Annonser popup upp med maximal ljudvolym (när min volym är som lägst) och kan inte stängas av eller stoppas om jag inte avslutar apparna. Även om jag kopplar in hörlurarna och lämnar knopparna på golvet kan jag tydligt höra det skrikande tondöva ljudet. Och idag händer det när jag precis lagt min systerdotter till hennes eftermiddagslur, så 1 stjärna för apparna att inte filtrera sådana annonser popup.

    Kul och utmanande!! Önskar att nedladdningen och andra nedladdningar i spelet gick snabbare.

    Spelet gick bra förutom annonserna. Jag har dock gått från att ha massor av mynt till bara 3000. Andra gången har de tagit av mig dem utan anledning. Så jag är klar med det här spelet!!!

    Gillar spelet men till många annonser och sedan sätter spelet igång. Förlora ett liv och få ingenting.

    Jag älskar det här spelet, men jag skulle betala för att inte se annonser, det finns inget alternativ för detta. Fantastiskt spel förstört av annonser efter varje nivå. Ge oss alternativet för en gratisversion för betalannonser

    Börjar vara lätt och roligt men när du väl kommer till nivåerna 13-15 blir det omöjligt!! Ta inte bara mitt ord för det, försök det först.

    Jag skulle ge det 5 men precis som alla andra är mina klagomål desamma utom ett...eftersläpningen är dålig och nu måste jag betala pengar eftersom timern är för snabb och människorna är för många. Jag kanske bara måste avinstallera. Började bra dock.

    Jag älskar det här spelet, men finns det något sätt som ni gör de hårda och superhårda nivåerna lättare för oss att passera? Och nycklarna för renoveringar varför måste det vara 2 och inte den första 1:an? Att få en nyckel är svårt

    Det är väldigt svårt att få en nyckel även om du överskrider beloppet och till många annonser

    jag älskar spelet men det vägrar att uppdatera det har bearbetats i 3 dagar nu idk varför älskar det i alla fall och kommer att fortsätta spela det förhoppningsvis uppdateringen fixas

    Crazy Diner: Cooking Game Strateegia djlu

    Bra spel tills det får dig att misslyckas oavsett hur snabbt du kan behandla beställningar. Varför gör devs detta när jag bara går vidare till ett annat spel eftersom det finns massor i den här genren. Det är synd eftersom grafiken i det här spelet är lysande. Jag gillar inte heller att behöva ha esp för att kunna uppgradera.

    Uppdaterade spelet men nu fungerar det inte. Kommer inte att gå förbi den andra laddningsskärmen

    Jag skriver inte recensioner ofta men jag var tvungen för det här spelet... Jag tycker om själva spelet men varje gång annonsen för West-spelet dyker upp när jag försöker omedelbart uppgradera min utrustning, ger den specifika annonsen mig inte omedelbar uppgradering och det gör att jag måste avsluta spelet och starta om appen efter att ha sett annonsen men jag får inte belöningen... Detta är väldigt frustrerande men återigen, jag tycker om spelet. Kan du ersätta annonsen med en annan som inte får mig att förlora min belöning?

    Jag gillar hastigheten i spelet, det ger juveler och är extremt utmanande.

    Så många annonser. Var efter 2 matcher kommer annonsvideoklipp att dyka upp


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :