• (Android/iOS) Castle Clash: Guild Royale מרמה הרבה זהב

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Castle Clash: Guild Royale ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Castle Clash: Guild Royale IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ מרמה הרבה זהב ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Castle Clash: Guild Royale 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    למרות שהמשחק הזה עשוי להיות מהנה בסופו של דבר, העובדה שהחברה רימתה אותי לשחק בו עם פרסים במשחק אחר שאני מאוד אוהב, ולא קיבלתי. לעולם לא אשחק בו שוב. אני בטוח אספר לכל מי שאני מכיר שזה מבאס. :)

    זה משחק טוב מאוד וגם אין לך תוספות ואתה מקבל אבני חן למשחק בחינם אם אתה רוצה לקבל פרסים אתה צריך לראות תוספות לפעמים

    משחק נהדר, אבל רק בעיה אחת העירייה שלי היא רמה 9 והוא אומר שאני צריך עירוני רמה 3 כדי להשיג את רחבת חיות המחמד והוא אומר שהמקסימום בניינים מגיעים כשאני מקיש עליו אפילו שאין לי עדיין אחד אז בבקשה אפשר תתקן את זה או שינית את הדרישה בבקשה תעזור לי ותודה לך.

    אהבתי נורא את המשחק, משחק נחמד וכיפי משחרר אגרסיות שווה להוריד


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :