• (iOS) Cops N Robbers:Pixel Craft Gun bezgalīga naudas uzlaušana

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cops N Robbers:Pixel Craft Gun ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cops N Robbers:Pixel Craft Gun IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ bezgalīga naudas uzlaušana ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Cops N Robbers:Pixel Craft Gun 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Man patīk spēle, bet grafika nav tā labākā un vadības ierīces ir arī sliktas, izņemot to, ka tā ir laba spēle

    Šausmīgi. Grafika ir vienkārši briesmīga. Spēle ir slikta, apvalki ir slikti, un lietotājvārdi ir slikti. Pixel gun 3d ir labāks, ticiet man. Padariet spēli labāku, un es varētu uzlabot savu apskatu.

    Man spēle patīk, bet ir problēma, ka nevaru lejupielādēt spēli, tikai mans brālis var lejupielādēt šo spēli, es vienmēr cenšos to darīt, bet tā man nedod tikai manu brāli, tāpēc es tai piešķiru divas zvaigznes, tā neļauj man spēlēt, un viņi turpina teikt tu neinstalēju rhis spēli, tad es esmu tik dusmīgs par to, ka šī ir traka spēle, es nezinu, kāpēc nevaru instalēt šo spēli


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :